11 Şubat 2013 Pazartesi

KİŞİYE ÖZEL TASARIM YAPIYORMUSUNUZ

Özel tasarımlar tabiki yapıyoruz fakat her gelen kendine ait bişeyler bulduğu için moda evi tarzında çalışmıyoruz. Mesela nikah şekeri tasarladığımız müşterimizde var incikli boncuklu harika şeyler hazırladık. Nedime kıyafetleride diktik. Müşterinin arzusuna göre tasarıma dair ne varsa yapıyoruz.
Daha çok ne tip-tarz tasarımlar oluşturmayı tercih ediyorsunuz?
Zıt şeyleri kullanmayı seviyorum. Mesela klasik bir elbiseyi cart renklerle birleştirerek klasikliğini kırıyorum. yaptıgım herşey moderndir yeniliği seviyorum fakat modayı takip etmiyorum çünkü ne moda olsa herkesin üstünde aynı şeyleri görüyoruz ben istemem benim giydigimi bir başkasıda giysin bu yuzden her üründen birer adet yapıyoruz. farklı olmak farklı şeyler üretmek benim için her zaman vazgeçilmez olmuştur. abiye, günlük giyim, içgiyim, ayakkabı çanta ve takı kısacası giyime dair ne varsa üretmekteyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder